25 mai 2010

Cerere...

Astazi mi-am pus trandafiri rosii in camera. Port unghiile rosii si lenjerie din dantela pe sub pijama. Vreau un barbat care sa vrea sa ma cunoasca inainte sa imi ceara sa ii fiu iubita, care sa nu imi spuna “pai, fa ceva” cand ii spun ca sunt plictisita, sa nu imi spuna ca am fost buna in noaptea asta, ci sa stea intins langa mine fara sa imi spuna nimic, sa imi spuna daca nu vrea o relatie exclusiva, sa nu le promita alor mei ca va avea grija de mine, sa nu imi cumpere flori sau ciocolata, sa ma tarasca dupa el prin oras cand are treaba, sa nu ma intrebe ce imi place la el, sa ma traga de par cand ma saruta, sa nu imi promita ca nu ma va insela, sa nu ma intrebe unde iesim, sa fie curios, sa ma sune la 3 dimineata pt ca are chef de mine, sa imi spuna ca ma vrea, nu ca vrea sa faca dragoste cu mine, sa nu imi spuna cum ma aseman cu fostele iubite, sa nu ma intrebe ce muzica ascult, sa nu imi spuna parola de la mess, sa observe ca am ochii verzi, sa nu ma intrebe pe ce parte a patului dorm, sa imi dea mesaje sexi cand sunt la cursuri sau in oras cu vre-o prietena...

Imi e pofta de putin romantism!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu