13 aprilie 2010

Nuduri...








In vacanta de paste mi-a venit cea mai buna prietena acasa si intr-o zi am fost cu ea si fratele ei mai mic, Robert, la cumparaturi. Robert este indragostit de mine de cand avea 7 ani, adica de cand ne cunoastem (acum are 11 ani). Dintotdeauna ne-am aratat dragostea unul fata de altul facandu-ne tot felul de "complimente", dar la despartire ne dam unul celuilalt pupici pe obraz. Desi nu ne mai vedem atat de des, traditia "complimentelor" nu s-a schimbat nici un pic. Asadar, de cand ne-am vazut am inceput sa ne "iubim" cum stim noi mai bine, asta provocandu-i prietenei mele o tona de nervi.


Faza zile a fost urmatoarea: ne aflam in zona Pietei Mari, eu si prietena mea mergeam inainte, iar Robert in urma noastra. Deodata nu l-am mai auzit spunand nimic si ne-am intors privirea. Robert statea cu gura cascata in fata unei vitrine mari in care erau expuse tablouri. Prietena mea il striga sa mergem mai departe, replica lui fiind urmatoarea: "Lasa-ma ca ma uit la nuduri!"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu