18 iulie 2010

Cocktail...

Inchid ochii si ma las purtata de muzica. Un el ma prinde de brat si isi lipeste corpul de al meu. Nu deschid ochii pentru ca nu vreau sa stiu cine e... Ii las mainile sa ma exploreze in timp ce ne miscam usor. Rasuflarea lui imi apasa greoi umarul drept, lasandu-mi mana fara simtire. Saliva mea ii inunda gatul uscat si dornic. Ii simt privirea absorbindu-mi fiecare trasatura, transformandu-ma intr-o alta iubita de demult. Il fac sa isi amestece vocea cu ritmul muzicii, apoi o beau, lasand-o sa imi inunde interiorul. Ma cuprinde cu bratele atat de strans incat ii simt fiecare pulsatie a inimii strabatandu-mi corpul. Buzele patate de ruj ii sunt incremenite intre degetele mele ce incearca sa smulga amaraciunea anilor trecuti. Imbatata de prezenta lui, ma las absorbita de sunete, el profitand de nepasarea mea pentru a imi cunoaste adancurile. Se joaca cu frica mea, fara a-i pasa ca la sfarsitul dansului ma va lasa golita. Isi imprima fiecare miscare in imaginatia mea, facandu-ma sa ajung in locul ce este guvernat de placuta durere a uitarii... Ametit de ritm, uita pentru o clipa de mine si isi deschide bratele, lasandu-ma sa cad in multimea de ei, ce ma privesc cu o curiozitate infricosatoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu