29 iulie 2010

Iubire cu imprumut...

Dupa o zi in care am fost foarte nervoasa, suparata si dezamagita, am servit o portie sanatoasa de somn ce a avut efectul unui calmant foarte puternic. De dimineata m-am trezit cu sange curgandu-mi din nas (asa patesc cand ma enervez foarte tare), dar relaxata si vesela ca o fetita ce tocmai a primit o papusa noua.

Nu inteleg femeile ce suporta ii orice unui barbat doar pentru ca il iubesc. Cum pot numi "iubire" ceea ce simt pentru un barbat ce le inseala, le vorbesc urat, le lovesc sau le maltrateaza in orice fel?

Eu sunt mandra de mine ca am reusit sa trec peste sentimente si amintiri, si nu mai acord a doua sansa oricui imi spune ca s-a schimbat sau ii pare rau. Nu mai am incredere in cuvinte, ci las faptele sa vorbeasca.


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu