03 iunie 2011

Leapsa

Am primit leapsa aceasta de la Roxy:

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.





Aceasta fotografie a fost facuta in prima saptamana in Londra, in drum spre Centru. Impreuna cu Domnul R. si cativa amici am vizitat atractiie principale ale orasului si am descoperi cateva mici surprize: un iepure zombi, un om-pisica, un om-robot si un numar prost de ilusionism.

Trimit leapsa catre urmatorii: Mademoiselle , Pagini ascunse , Giolly si Jurnalul unei amante


Leapsa continua asa:

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...

Ma numesc Georgiana, dar prefer sa mi se spuna Geo pentru ca gasesc chinuitor de lung numele meu, am aproape 23 de ani, dar nimeni nu ma crede, sunt mignona, bruneta si port ochelari. Desenez, fac fotografii, am idei, imi place mirosul ierbii proaspat taiate, lenjeria mea de pat este roz cu printese, culoarea mea preferata este verdele, as manca jeleuri non-stop si imi lovesc des degetele de la picioare de mobila.

2.Ai porecle? Care?

In copiarie am fost “Ciorica”, in clasele I-VIII “Pitica”, in liceu am fost “Gicu”, iar acum poreclele imi sunt date doar de Domnul R. sub forma de alint.

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.

Trista: REM-Loosing my religion
Perfecta: Jackie Wilson-Sweetest feeling (preferata mea)
3 care imi plac mult:
1: Edith Piaf- La vie en rose
2: Sia- Soon we`ll be found
3: Skye- Feel good Inc

4.Ai animal de casa? Care?

Locuiesc la tara asa ca am animale de curte, cele mai tinere dintre ele fiind 6 pisoi si multi puisori de gaina.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?

Jeleuri, suferinta si placere

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!

Octavian Paler- Viata pe un peron : “Numai minutarul se învîrteşte. Cealaltă limbă stă nemişcată; s-a împotmolit parcă în mîlul unei ore şi nu mai poate înainta. De aceea, vă daţi seama, şi mersul mi-nutarului a devenit zadarnic.” (a trebuit sa iau citatul din carte pentru ca mie imi raman in minte citatele ca imagini, nu cuvinte)

7. Desenul animat preferat din copilarie:

Eu sunt intr-o faza inaintata a copilariei si inca ma uit la desene animate. Preferatul meu este Spongebob Squarepants 

8. Iti place inghetata?


Acum mananc foarte rar inghetata, probabil pentru ca am consumat in cantitati industriale in copilarie.

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?


Daca m-as fi nascut barbat mi-ar fi placut sa ma numesc Matei .

10. Zi-mi un banc.


O femeie merge la macelar sa cumpere carne. Aceasta are un copil in brate si il roaga pe macelar sa ii cantareasca pruncul. Macelarul ia copilul in camera din spate si se intoarce peste cinci minute. Femeia il intreaba: Si… cat cantareste copilul? Macelarul: 5 kg dezosat. (nu sunt cea mai indicata persoana pentru a aduce distractia)

2 comentarii:

  1. Si eu ma lovesc de mobila, de pat si mai ales de usi, nu stiu de ce, ma impiedic foarte des si mereu am vanatai, de numai stiu unde.De ce asa? Cred ca e ceva in aer;))
    Matei l-a chemat pe bunicul meu, si acum pe varul meu, intradevar e un nume frumos.
    Si in ultimul rand, imi plac poreclele tale;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu continui sa cred ca mobila e de vina, nu eu. Matei este numele unui vecin care mereu imi aducea prune cand venea pe la noi. Iar poreclele l-am dobandit din cauza culorii pielii mele, a staturii si a felului in ca ma imbracam in liceu.

    RăspundețiȘtergere