03 iulie 2011

B`estfest 2011

Primul concert, de fapt jumatate de concert, la care am ajuns a fost al celor de la Omul cu Sobolani. Nu sunt printre preferatii mei, dar a trebuit sa ii fac pe plac Domnului.






Au urmat cei de la Madame Hooligan.





Irlandezii de la Flogging Molly au fost o aparitie placuta.





Apoi am luat o pauza in cortul Ciuc Premium, unde oricine avea un pic de talent muzical si-l putea etala.



Au urmat Skunk Anansie. Excelent.



Si cam atat pentru prima zi.

A doua zi m-am plimbat de colo-colo si am facut poze.












Din pacate a treia zi nu am mai putut ajunge.

4 comentarii:

  1. Foarte faine fotografiile! Seara placuta iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos. O seara placuta si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacat pt ca nu ai putut sta si a 3-a seara. Pendulum, Nero... huh! :D Oricum eu as fi vrut sa ajung in ultima zi dar din pacate nu sa mai putut. Take care of you! Happy b-day!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, as fi vrut si eu sa ii vad pe cei de la Pendulum, dar a trebuit sa ma intorc sa dea Domnul ultimul examen. Si tu sa ai grija de tine. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere