03 iulie 2012

24

Când eram mică, mă trezeam în fiecare dimineață de 3 iulie cu nările inundate de miros de flori. Mamaia sacrifica bietele ființe din mica noastră grădină pentru a îmi face ziua mai specială. Îmi săruta fruntea, iar eu mă înfigeam cu nasul în roua proaspătă așezată pe petalele amorțite.


Mă pieptănam, îmi îmbrăcam rochița preferată și ieșeam mândră pe canapea, așteptându-mi urătorii. Deși roșeam, îmi plăcea foarte mult când un băiat venea să mă pupe, împins de la spate de mamă-sa.
Acestea au fost zilele de naștere cele mai frumoase. Fără cadouri pompoase, cu tort făcut în casă și o curte mare plină de gălăgia fericirii unei familii unite!

Și melodia mea preferată!

Un comentariu:

  1. Cred ca Roasa Montero spunea: "Copilaria este locul unde ne petrecem tot restul vietii." La multi ani!

    RăspundețiȘtergere