05 august 2010

Visare...

Ador sa visez. Imi plac visele din timpul noptii, dar cel mai mult imi place sa visez cu ochii deschisi. Visele nocturne, oricat de placute ar fi, dimineata dispar si nu mai potate fi nimic schimbat sau imbunatatit la ele. Pana acum ceva timp ma trezeam frecvent intr-o stare de fericire, cu "amintiri" foarte placute, dar ceva s-a intamplat si visele acelea au disparut.

Visele de zi imi sunt declansate in special de ceva erotic. Fie ca sunt intr-un mijloc de transport in comun, la volan, la plimbare cu vre-un prieten, pe balcon fumand o tigara, la telefon sau pe messenger, se intampla intotdeauna ca ceva sa imi declanseze o fantezie.

De fiecare data cand intalnesc o persoana atragatoare mi-o imaginez facand sex. In mintea mea geme, transpira, tipa, musca, lasa zgarieturi si semne...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu