22 octombrie 2010

ID

Imi pictez fata si unghiile cu indemanarea unei gheise. Imi pudrez corpul cu un strat subtire de pudoare. Nu prea mult, doar cat sa imi ascund vulgaritatea. Imi imbrac pe rand, fara graba,straturile de identitate.

Matasea pasiunii se aseaza cu bretele subtiri, copiindu-mi curbele. Picioarele imi sunt infinite de atingerile ce incearca sa le acopere, ascunzandu-le de intentii. Imi invalui sanii intr-o capcana de inocenta ce imi coboara spre pantece, arzand. Soldurile imi sunt incorsetate de intriga ce sufoca transparenta sinceritatii. Imi inghesui talpile intr-o pereche de ignoranta ce va calca hotarata peste supunerea celorlalti. Fermoarul curiozitatii se inchide cu un sunet de asteptare...

Nu port parfum, asa ca imi las farmecul natural sa isi tarasca bratele lenese in jurul meu, plesnind, din pas in pas, cate o privire ce se intoarce nerusinata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu