09 mai 2011

Crapatura din coltul buzei...

In coltul din dreapta al buzei mi-a aparut o crapatura. S-a format din cauza ta. Pentru ca numai tu imi potolesti setea, iar atunci nu erai langa mine. A inceput sa se adanceasca si a devenit un canion. Se incarca zi de zi cu rezidurile lasate de sarutul tau, dar se prelungeste incet si pe restul corpului.
Cu fiecare miscare a limbii, jurul gurii mi se prabuseste, luand bucati mici din buzele tale. Gatul si sanii imi stau faramate pe tricoul tau, iar coapsele mi se sprijina neajutorate in palmele tale.
Imi tulburi raul ce curge mut cu soaptele tale tremurate. Iti place sa iti inmoi picioarele in apa spumoasa si o lasi sa iti patrunda in pielea ta inconstienta de urmari...

Ti-a aparut o crapatura in coltul gurii...

Sia - My Love

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu