07 august 2010

Trecut. Prezent... Viitor?

Partea frumoasa a trecutului meu este ocupata de persoana ce m-a crescut pana la 18 ani: mamaia (mama tatalui meu). Ea m-a iubit si ma iubeste neconditionat, indiferent de prostiile pe care le fac. Ea m-a protejat de abuzul de alcool al tatalui si bunicului meu, ea m-a invatat sa diferentiez oamenii ce merita sa intre in viata mea de ceilalti. Nu mi-a placut un singur lucru la ea: acela ca a suportat un sot alcoolic si violent doar de dragul copiilor. Partea urata a trecutului meu este ocupata de certurile din familie (majoritatea din cauza alcoolului sau infidelitatilor), bataile ce le primeam regulat si divortul parintilor.

In prezent lucrez pentru o expozitie impreuna cu un amic; locuiesc cu doi oameni ce au ajuns sa se urasca, dar nici unul nu pune punct chinului; imi caut un loc de munca de un an si jumatate, dar nu am nici un succes; sunt cu un tip "intr-un fel de ceva" ce imi ofera exact ce caut: placere si libertate.

In viitor vreau sa cred ca voi fi o femeie independenta ce are o firma de publicitate; se ocupa de desen si fotografie (pentru placerea personala); conduce o Alfa Romeo din `61 de culoare rosie; necasatorita, dar intr-o relatie deschisa si de durata cu un barbat ce nu e foarte frumos, dar pe care simtul inteligent al umorului si lipsa ideilor preconcepute il fac foarte atractiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu