18 noiembrie 2010

Acasa...

Ma voi intoarce acasa...

Ma asteapta o casa rece in care copilaria mi-a fost invinetita in fiecare zi.

Ma asteapta tata...un strain al carui sange imi intoxica organele.

Ma asteapta o camera ce niciodata nu a fost a mea.

Ma asteapta un pat mare al carui arcuri incremenite imi vor asigura comfortul.

Ma asteapta un frate care gaseste rezolvarea in violenta.

Ma asteapta curtea injumatatita, lipsita de buruienile ce napadeau vita de vie.

Ma asteapta strada pe care am crescut doar pentru a ma va privi cu un aer dispretuitor.

Ma asteapta salcia ce nu va recunoaste fetita de cinci ani ce a plantat-o.

Ma asteapta statia ce a facut din "acasa" un cuvant strain...

Three Days Grace - Home

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu