19 martie 2011

In curs de adaptare

Inca nu m-am obisnuit cu traseele mijloacelor de transport, iar aglomeratia din week-end este infernala. Dar am reusit sa imi recunosc casa. Vremea superba de astazi m-a ajutat sa vad orasul intr-o alta lumina. Una colorata si plina de locuri interesante.
Imi place foarte mult respectul tipic britanicilor. "Scuza-ma" si "multumesc" sunt cuvintele cele mai des auzite, iar indulgenta lor pentru straini este remarcabila. Ar fi si culmea sa fie altfel, avand in vedere ca, iesind pe strada, vad mult mai multi afro-americani, chinezi si evrei decat britanici.
Cum spunea si R.: "eu ma simt ca pestele in apa aici". Vorbesc engleza cursiv si ma descurc in orice situatie. Sunt cel mai bun translator.
Va fi ciudat cand ma voi intoarce in tara si in loc de "scuze" voi fi impinsa si posibil scuipata cu seminte pentru ca am avut nesimtirea sa merg in fata bardihanului grabit. Si cand autobuzul va veni din partea stanga...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu