08 martie 2011

Lucrurile rele se ascund in spatele unei lumini puternice

Lumina asta nu ma lasa sa dorm, iar treaza fiind imi provoaca dureri de cap ingrozitoare. Nu pot vedea nimic dincolo de ea si imi supara imaginatia. As vrea macar o clipa sa se stinga sa imi pot odihni ochii. Sau sa slabeasca putin in intensitate...

Incepe sa palpaie rar. Dincolo de ea se zareste intermitent intunericul...

Lumina incepe sa slabeasca ingrijorator. Un fior de panica imi stapaneste corpul. Necunoscutul ma inspaimanta si imi sperie gandurile frumoase, impanzindu-le de umbre amenintatoare...

Segmentele de lumina sunt ingrijorator de scurte...

Incerc sa imi petrec perioadele de bezna cat mai nemiscata, sperand sa treaca pe langa mine fara sa ma observe...

Imi vreau inapoi permanenta si dureroasa lumina. Vreau sa ma protejeze in continuare, ascunzand lucrurile rele dincolo de limita ei curata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu