05 august 2011

Marioneta fara ate

Imi folosesc unghiile pentru a iti intra pe sub piele. Tu urli de durere in timp ce iti zgarii insistent alunita de pe spate. Refuz sa te aud. O indepartez si iti patrund printr-o miscare scurta sub muschi.
Iti insel nervii si reusesc sa trec pe nesimtite pana in zvacnirile controlate ale inimii. Ma joc cu ea o vreme, apoi o las sa isi urmeze bataile firesti. Imi e frica sa nu o brutalizez cu posesivitatea mea.
Apoi imi incerc indemanarea cu sensibilitatea ta. Te fac sa plangi de placere sau sa razi de durere. Ochii incep sa iti luceasca suparator de controlat si ma fac sa realizez ca joaca mea nu are nici un control asupra ta.
Dar tu mereu lasi copilul sadic din mine sa creada ca iti poate controla intreaga fiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu