31 august 2011

Pagini de culoare

Intre paginile cartii mele am gasit o broasca din hartie colorata. Aduna cu limba ei diferite cuvinte. Nu m-a deranjat pana in momentul in care am gasit randuri intregi fara cuvinte, uneori chiar pagini goale.
De la o vreme culoarea hartiei din care era facuta broasca a inceput sa devina gri, iar locurile goale pe care le lasa in urma pline de culoare. Povestile imi erau fericite, dar lipsite de sens.
Am incercat sa trag mancatoarea de cuvinte de limba, fara nici un rezultat; cuvintele ce o acopereau o ajutau sa se ascunda printre pagini.
Am incetat sa o mai caut si aproape am uitat de existenta ei pana am gasit-o zacand in mijlocul unei pagini complet albe, pe care nu a mai avut putere sa o coloreze. Printre cuvintele negre ce o acopereau statea scris cu litere colorate cuvantul "zambeste".
Si-a dat viata desfacandu-si straturile de hartie impaturite de sub care au iesit, pe langa puii de broscuta, toate cuvintele triste ce lipseau din cartile mele. Puii s-au raspandit prin biblioteca si mi-au colorat toate povestile pentru a nu mai avea parte de tristete niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu